Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

8/16/2016

Morze czy jezioro?




W te wakacje raz odwiedziłam nasze piękne polskie morze oraz kilka razy byłam nad jeziorem, niedaleko mojego miasta. Mimo, że nie umiem pływać, uwielbiam jeździć nad wodę. Wspaniałe uczucie po prostu leżeć na piasku, nic nie robić i czuć palące skórę słońce. Potem wejść do wody, żeby się trochę ochłodzić. Żyć nie umierać. Gdy już jestem w domu, podziwiam moją opaleniznę i rozjaśnione od słońca włosy. Gdybym mogła mieszkać gdziekolwiek, zdecydowanie zamieszkałabym nad morzem!♥

Oczywiście wybierając się na plażę zawsze mam ze sobą krem z filtrem i okulary przeciwsłoneczne.







snap: julandpi


34 komentarze:

  1. Ja i tu i tu czuje sie dobrze :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się w tym roku jeszcze nie zdarzyło pojechać nad jezioro niestety. Pogoda jak dla mnie zbyt zimna, ale na szczęście kąpałam się chociaż w Adriatyku, więc plaży mi nie zabrakło :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko stwierdzić co wole bardziej, ale hmmm chyba morze, tylko że tak dawno nie byłam na żadnych wakacjach.. :) Trochę tęsknie za szumem fal i gorącym paskiem;) Piękne zdjęcia, pozdrawiam;*
    ZApraszam do mnie na nową recenzje;>
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Mi to chyba wszystko jedno - uwielbiam pływać, nieważne gdzie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, ja wprost kocham morze! ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że tylko raz byłam nad morzem to wybrałabym zdecydowanie to miejsce :) Ładne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsca ;d nie byłam jeszcze nad morzem :d

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, ja też bardzo lubię morzę i najchętniej zamieszkałabym blisko niego- tak jak ty ;D Świetny blog, obserwuję :) Jeżeli chcesz wpadnij do nas, a jak ci się spodoba zaobserwuj ;p
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałabym mieszkać nad morzem, najlepiej w Gdańsku :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także chciałabym zamieszkać nad morzem ♥
    Śliczne zdjęcia :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga ! Bardzo mi się tu podoba , zostaje na dłużej .
    Obserwuję i liczę na to samo .Pozdrawiam :D
    cheerry23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie umiem pływać, ale uwielbiam jeździć nad jezioro chociażby po to aby poleżeć na plaży <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham morze i plaże !! Zdjęcia genialne, ślicznie wyglądasz.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie umiem pływać haha. Nad morzem nie byłam, nad jeziorem w sumie też. Jeżdżę jedynie nad pobliskie zalewy, ale nawet się nie opalam :P

    zapraszam do mnie - llifeisworthliving,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiamy wodę. Chyba nie ma nic lepszego niż w upalne dni wybrać się nad rzekę z kocykiem i się opalać ;)
    Pozdrawiam http://velas-blog.blogspot.com/2016/08/back-to-school-16-haul-przybory-szkolne.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wakacyjne zdjęcia. Uwielbiam jeździć na plaże :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz! :)

    Obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjęcia, super wyglądasz ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do kwietnia tego roku nie umiałam pływać, poszłam z tatą na basen i spróbowałam i się udało :) Zaczęlam chodzić codzinnie, żeby ćwiczyć. Po kilku dniach już umiałam to robić dość dobrze i zaczęło mi to sprawiać ogromną przyjemność :) Polskie morze jest cudowne <3
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowanie wolę morze! Chociaż nad jezioro też bym się wybrała ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. nad morzem przeważnie dużo ludzi :D a jeziora można znaleźć nie zaludnione :) ale to nie zmienia faktu, że chętnie pojechałabym nad morze <3
    zostawiam swoją obserwację i w wolnej chwili zapraszam do siebie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale bym pojechała nad polskie morze :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie wole morze:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <

    OdpowiedzUsuń
  25. Great Post I love it thank for sharing!! <3
    see here my See here My Naran trip!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na jeziorami mieszkam, ale nad morze bardziej mnie ciągnie, może dlatego że do jeziora mam blisko,ale jak jest pogoda to wszędzie jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Też byłam i tu i tu, ale wolę morze ;)
    Polskie morze jest cudowne, choć tam gdzie byłam bylo mnóstwo meduz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja uwielbiam jezioro do pływania a do relaksu na plaży na pewno morze :)
    pozdrawiam goraco xx
    i zapraszam rowniez do mnie:)
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/09/ulubiency-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie morze :) Zapraszam do mnie donneczka.blogspot.com, już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia ^^ Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, ja zdecydowanie wole jezioro chociazby dlatego, że nie ma aż tak dużo ludzi i lepiej się tam czuje.
    Obserwuję kochana :) I licze na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie..
    Zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post <3 Ja zdecydowanie wole morze, z mojego domu do jeziora mam 50 metrów ;)
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥