Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

7/11/2016

Inspiracje-Barbara Palvin ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dziś kolejny inspiracyjny post :) Czasem trzeba zrobić jakiś 'luźniejszy' post, czyli taki bez tekstu, ale za to z większą ilością zdjęć. Bardzo lubię takie posty i często je przeglądam na innych blogach.

Barbara Palvin jest jedną z moich ulubionych modelek. Jest przepiękna. Uwielbiam jej urodę.























Co o Niej myślicie? :))

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ig: julandpi
snap: julandpi

25 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że jeszcze nigdy o niej nie słyszałam :D Ale muszę się zgodzić, jest piękną kobietą! Urodę ma nieziemską! :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ta modelke ma oryginalną urode :)
    Pozdrawiam
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kobieta, ma niesamowite oczy..takie tajemnicze :)
    Świetne inspiracje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Chciałabym mieć taką urodę <3

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tę modelkę. Śliczna! :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna dziewczyna <3

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie widziałam tej modeli :o śliczna!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie jest śliczna
    ale z drugiej strony każda kobieta zadbana, wymalowana uczesana i ładnie ubrana jest śliczna, trzeba w siebie wierzyć
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe inspiracje! Dziewczyna ma naprawdę piękną urodę.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne inspiracje.
    Śliczna kobieta.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tę modelkę, piękna i te hipnotyzujące oczy :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście śliczna z niej kobieta.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Problem z modelkami jest taki, że ta tutaj to nie ta sama która na ulicy. Te postacie powstają niestety na matrycach najdroższych monitorów. Takich ludzi niestety nie ma. To wyimaginowane postacie. Czytałem kiedyś jak się robi zdjęcia do magazynów czy na widok publiczny. Generalnie nie zdziwiłbym się już chyba jakby tak kobieta była mężczyzną. To co teraz potrafi technika zrobić z człowiekiem przechodzi najśmielsze oczekiwania prostego ludzkiego rozumku. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma bardzo ładną, delikatną urodę, powiedziałabym nawet, że trochę dziecięcą :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna garść inspiracji, bardzo mi się podobają :)


    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście u mnie na blogu ?
    Bardzo mi zależy :* Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje :) I masz rację, ma prześliczna urodę ;)
    Co powiesz na wspólna obserwację? Jeśli tak, daj znać na moim blogu.
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ją, jest cudowna i bardzo ładna! :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  18. jest dziewczęca bardzo i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam jej, ale rzeczywiście bardzo piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥