Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

3/16/2016

Czytelnicze nawyki TAG ♥

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Nie, czytam gdzie popadnie. Rano, gdy mam czas, czytam w łóżku pod kołderką. Zdarzają się sytuacje, że czytam w kuchni albo w wannie. Jednak najczęściej czytam na kanapie w salonie. 

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Szczerze mówiąc jest mi to bez różnicy. Mogę użyć po prostu jakiejś kartki albo zagiąć stronę książki. Jednak ostatnio znalazłam fajną zakładkę, więc jak na razie to nią oznaczam. 

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron? 
Jak mam czas wolny to oczywiście kończę czytać, aż skończę rozdział. Jednak ostatnio czasu na czytanie jest bardzo mało, więc często kończę w środku rozdziału. 

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
W sumie to ja cały czas coś jem :D Chociaż częściej coś piję przy czytaniu. Zwykle jest to herbata, rzadziej kawa. 

5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Co do filmu, nie mogę oglądać w trakcie czytania. Nie skupiam się wtedy ani na jednym, ani na drugim. Jestem zdania, że lepiej zrobić jedną rzecz, ale porządnie. Jednak muzyka, oczywiście nie za głośna, nie przeszkadza mi w czytaniu. 

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Niedawno czytałam dwie na raz i stwierdziłam, że to nie dla mnie. Nie lubię przeskakiwać z jednej historii do drugiej. Wszystko mi się potem miesza. 

7. Czytasz w myślach, czy na głos?
W myślach. Chociaż mam takie dni, gdy nie mogę się skupić, wtedy czytam na głos. Jednak, gdy czytam za długo na głos, boli mnie gardło. 

8.Czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Raczej w domu. Sporadycznie zdarza mi się czytać w szkole, ale ciężko mi się skupić. 

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książek?
Nigdy nie czytam naprzód. Jak dla mnie to bez sensu. Nie wyobrażam sobie najpierw poznać zakończenie. Zawsze czytam od deski do deski. Nigdy nie pomijam żadnych fragmentów. 

10. Czy zaginasz grzbiety książek? 
Jeśli jest w miękkiej okładce i nie jest wypożyczona z biblioteki, to tak. 

14 komentarzy:

  1. Ciekawy tag! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag. Bardzo lubię czytać takie posty ^^ Również czytam gdzie popadnie :p Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię czytać kilku książek naraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny tag! Rowniez uwielbiam czytac ksiazki! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag, też dużo piję, gdy czytam, zazwyczaj herbaty :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag Ci wyszedł :)
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze muszę doczytać do końca rozdziału :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag :)
    dołączam do obserwatorów
    http://karolajn-blog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Heej, fajny tag. :) Po raz pierwszy go widzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym nie potrafiła słuchać nawet cichej muzyki i czytać książkę. Zaczęłabym nucić tą piosenkę. Nigdy bym nie pomyślała o takim tagu, bardzo interesujący ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tym tagu, ale jest bardzo fajny :)
    Świetne odpowiedzi!:)

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥