Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

3/03/2016

♥ Ulubieńcy lutego ♥

Hejka! Dziś mija miesiąc odkąd założyłam bloga! Mimo, że mam tylko 4 obserwatorów, jest już prawie 500 wyświetleń (wow!). Jak dla mnie jest to ogromna liczba przez miesiąc. A co do obserwatorów, jak im się spodoba, to przyjdą sami. Nie mam zamiaru prosić o obserwację ;) 

Luty minął mi bardzo szybko, ale niezbyt fajnie. Zaniedbałam ćwiczenia i książki... Najbardziej skupiłam się na nauce, która pochłonęła mi zbyt wiele czasu. Codziennie mam jakiś sprawdzian, a egzaminy zbliżają się wielkimi krokami. Ale dosyć narzekania, przejdźmy do ulubieńców :) 

1. Książka
Jak już wspomniałam, w lutym nie czytałam dużo. Jestem w trakcie „Oddychając z trudem” Rebbeci Donovan. Jeszcze nie skończyłam, ale książka jest świetna. Już Wam mogę ją polecić :) Jak tylko skończę, recenzja pojawi się na blogu. 


2. Film
W minionym miesiącu niestety nie byłam w kinie. Miałam iść na „Planetę singli”, ale jakoś nie jestem przekonana do polskich komedii. Niedawno czytałam recenzje tego filmu i trochę żałuję, że nie poszłam. Ale to nie oznacza, że nie oglądałam filmów w domu :) Obejrzałam „Obce niebo”. Też miałam iść na to w grudniu do kina, ale byłam chora. Muszę przyznać, że film mi się spodobał. Fabuła ciekawa, obsada również (chociaż denerwowała mnie główna bohaterka). 


3. Muzyka










Bardzo uspokajająca piosenka. Właśnie takie lubię najbardziej. Trwa 30 min, ale jestem pewna, że przesłuchałam już z godzinę :)) Jak znacie tego typu piosenki, piszcie, chętnie posłucham. :)

4. Kosmetyki
Na pierwszym miejscu znajdzie się mleczko do ciała Le Petit Marseillais. Nie będę się tu za dużo rozpisywać, bo recenzja jest w ostatnim poście LINK. W skrócie napiszę, że ma świetny zapach, wygodną aplikację, a skóra jest nawilżona, jednak cena niezbyt mi się podoba. 

Następnym produktem, który Wam polecam jest krem do rąk Evree. Jedna z pierwszych recenzji, również na blogu ;) LINK 

5. Ubrania
Tutaj mam wielki problem, bo na zakupach w lutym byłam tylko raz. Sama się temu dziwię ;) Myślę, że najlepiej będzie jak Was odeślę do mojego lutowego mini haulu. LINK

I to by było na tyle :) Dajcie znać co sądzicie o moich ulubieńcach :D 

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie słyszalam o tej książce jest jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy :)
    Nie mogę się doczekać recenzji książki :)
    Zayn i Alan to zdecydowanie hity lutego <3

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ulubieńcy <3
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie posty!
    bardzo przyjemnie się je czyta:)
    zapraszam do siebie, za obserwacje się odwdzięczam -> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zobaczyć w końcu Obce niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam tych piosenek.. i ogólnie nie widziałam nic co napisałaś haha :D Super post :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo przypomniałaś mi o obcym niebie :)
    Pewnie, nie ma co się prosić o obserwacje lepiej mieć prawdziwych czytelników niż tylko kolejne 'numerki'.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy
    little-mix27.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy. Co do Planety Singli zastanawiam się właśnie nad obejrzeniem. ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Planeta singli to najlepsza polska komedia ever <3 polecam :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajni ulubieńcy :D O książce nie słyszałam,ale zamierzam zerknąć na nią ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetni ulubieńcy!

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O może obejrzę ten film :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥