Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

4/21/2016

Inspiracje - Gigi Hadid♥

Niedawno zrobiłam post o Taylor Hill. Po komentarzach widziałam, że Wam się spodobał. Jednak tym razem zamiast samych zdjęć jak ostatnio, dodam kilka informacji o Gigi. Nie chcę też pisać żadnego życiorysu, bo to nie o to chodzi. 


1.,,Gigi'' to pseudonim wymyślony przez jej matkę. Tak naprawdę nazywa się ona Jelena Noura Hadid. 2.Urodziła się 23 kwietnia 1995 roku w Los Angeles (za dwa dni skończy 21 lat).
3.Jest córką Palestyńczyka i holenderskiej modelki.


4.Ma młodszą siostrę Bellę, również modelkę oraz młodszego brata Anwar'a.


5.Gdy miała 2 lata została odkryta przez Paula Marciano z Guessa. Była twarzą linii przeznaczonej dla dzieci.


6.Chodziła w pokazach m.in Dolce&Gabbana, Balmain i Victoria's Secret. 









7.Wystąpiła w teledyskach m.in: 


-,,Bad blood'' Taylor Swift,
-,,Flower'' Cody'ego Simpsona,
-,,How deep is your love'' Calvina Harrisa
-,,Pillowtalk'' Zayn'a.





8. Okładki











9.Street style


 
 

Bardzo podoba mi się jej delikatna uroda. Niektórzy uważają, że jest po prostu przeciętna. Jak dla mnie ma w sobie ''to coś'' i jej uroda nie jest zwyczajna. 

Co o niej myślicie? :)

8 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym postem. Przyjrzałam się jej i jest bardzo ładna :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem się do niej przekonać ;/

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że jest przepiękną kobietą o bardzo delikatnej urodzie. :)
    Sama bym chciała mieć taką buźkę laleczki. :D

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, dużo się można dowiedzieć :)
    Zapraszam do siebie!
    http://olarzepecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, kocham ją! Jest piękna bez makijażu - to jest piękno! Styl również ma boski. Jest taka młoda, a tyle już osiągnęła... Pozazdrościć! Świetne zdjęcia wybrałaś, kochana <3

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Gigi ma prawie 21 lat i takie osiągnięcia na koncie!
    Zazdroszczę jej, mnie nikt nie odkrył :(

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥