Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

4/08/2016

Ulubieńcy marca♥

Cześć kochani!
Przepraszam za nieobecność.. Cały tydzień miałam zawalony kartkówkami i sprawdzianami. Także po szkole od razu siadałam do lekcji i nauki. Jeszcze miałam spotkania do bierzmowania, które trwały po dwie godziny...
Wreszcie mamy weekend!  Mam trochę wolnego, więc siadam do pisania posta.. wreszcie :)
Wiem, że dziś już ósmy kwietnia, a ja dopiero piszę o ulubieńcach marca, ale w tygodniu jakoś brakowało mi czasu. Mam nadzieję, że wybaczycie :D

1. Kosmetyki
Podkład Maybelline Affinitone zyskał u mnie dużego plusa. Konsystencja rzadka, czyli produkt jest wydajny. Krycie jest okej, cena również.

Następnym kosmetycznym ulubieńcem jest odżywka do włosów z Garniera. Już po pierwszym umyciu włosów zauważyłam różnicę. Włosy były miękkie i gładkie. Spłukuję ją po jakichś 10-15 minutach. Kupiłam za niecałe 10 złotych, czyli prawie jak za darmo ;)




2. Film
Film „Niezgodna” pozytywnie mnie zaskoczył. Byłam do niego dość negatywnie nastawiona, bo nie przepadam za Sci-Fi ani za akcją. Jednak ten film bardzo mi się spodobał.



Kolejny film jaki widziałam w marcu to „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach”. Fajna, polska komedia romantyczna z ciekawą obsadą. Nie wiem co tu więcej powiedzieć. Ogólnie, to nie przepadam za komediami. Poszłam jedynie dla towarzystwa, jednak nie wyszłam z kina rozczarowana.



















3.Muzyka














13 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy! Do swoich również mogę zaliczyć oba filmy, które wymieniłaś :) Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć ten film 7 rzeczy.
    Oprócz niezgodnej i piosenki Rihanny nic nie znam :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego właśnie podkładu~
    Chyba się na niego skuszę!:* Pozdrawiam~!

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy , też miałam tą odżywkę i jak najbardziej polecam <3
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest piosenka Army, uwielbiam ją. Super ulubieńcy. Zapraszamy do nas.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymn for the weekend jest super, fajni ulubieńcy :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, Niezgodna to prawdziwy hit! I moim kolejnym ulubieńcem jest Garnier Fructis jednak wolę czerwony :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. film niezgodna- świetny ;) siostra długo mnie namawiała żebyśmy obejrzały, na początku nie miałam ochoty, ale bardzo pozytywnie zaskoczył mnie ten film ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. co do fluidu, zgadzam sie ! uzywam go od dawna. Tani, wydajny, kryjacy, nie niszczy zbytnio cery a co lepsze, nie pozostawia sladow. w porownaniu do fluidow za ponad 100zl jest GENIALNY.

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. niezgodna to mój ulubiony film, ogólnie ta seria strasznie mi się podoba i jako ekranizacja i książka :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka "Army" wymiata! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie twojego bloga i jestem częstym gościem na nim ;)
    Zapraszam http://missemilyes.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy, używam tego szamponu i jestem z niego zadowolona :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥