Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

6/29/2016

DZIĘKUJĘ ZA 1000 WYŚWIETLEŃ! ♥


WOW! Wielkie WOW! To już TYSIĄC?

Co prawda ta liczba wybiła mi już jakieś 2 miesiące temu, (czyli 3 miesiące po założeniu bloga) ale dopiero teraz wpadłam na pomysł, żeby napisać post z podziękowaniami.

Liczba obserwatorów nie odzwierciedla zbytnio liczby wyświetleń. Jednak czy to ważne? Mam 17 wspaniałych obserwatorów! ♥ Nie chcę na siłę ich szukać. Nie bawię się w obs/obs. Po co mi to? Jak komuś spodoba się mój blog, to zaobserwuje. Nie chcę mieć wymuszonych obserwacji, bo to przecież nie na tym polega. Wolę mieć ich mniej, ale za to szczerych i z własnej woli.

Z okazji tylu wyświetleń pokażę Wam po raz pierwszy moje zdjęcia. Jest to dla mnie dość trudne i stresujące, ponieważ mam kompleksy i niską samoocenę.











ig: julandpi
snap: julandpi 
.
.
ZAPRASZAM♥ ODWDZIĘCZAM SIĘ TYM SAMYM :))

21 komentarzy:

  1. Gratuluję ^^
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację, życzę kolejnych sukcesów blogowych :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Gratuluję wyświetleń!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ta niska samoocena? Ślicznie wyglądasz!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega zdjęcia ;) powodzenia w dalszym blogowaniu ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo się cieszyłąm kiedy miałam pół miliona wyświetleń, niestety moje posty zostały pousuwane :/ i straciłam wszystkie :'(
    Gratulację <33
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :D Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za obserwacje i komentarz również obserwuje :)

      Usuń
  9. Gratuluję takiej liczby odwiedzin i życzę Ci żeby z czasem ta liczba rosła i rosła ♥♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy! :):)
    I gratuluję wyświetleń :)
    Pozdrawiam
    www.ansupansu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia!:) twój post jest bardzo prawdziwy, widać że nie piszesz bloga dla sławy.
    Ja również nie uznaje metody obs/obs
    Pzdrawiam :D
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję , ja również uważam że nie liczy się ilość a jakość obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i oby tak dalej ;) super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę że jesteś chyba jedną z niewielu młodych blogerek, ktore nie bawią się w to durne obs za obs. :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie - > worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Nie wiem czemu masz kompleksy. Nie masz ich. Ładna jesteś. Odpowiadam na obserwacje i komentarze. Będę zaglądac częsciej, bo obserwuję :) Jeśli chcesz wejdź na mojego bloga KLIK i jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥