Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

5/30/2016

Ulubieńcy maja♥

1. Książka
W maju zabrałam się za ''Wróć, jeśli pamiętasz'' Gayle Forman. Po przeczytaniu pierwszej części byłam rozczarowana (pewnie dlatego, że najpierw obejrzałam film i już znałam treść i zakończenie) i nie chciało mi się zabierać za następną część. Na jesieni sięgnęłam po inną książkę tej autorki 'Ten jeden dzień''.  Również mi się nie spodobała. Była nudna i nie mogłam jej skończyć. Jednak postanowiłam, że dam jeszcze jedną szansę pani Forman.
Muszę przyznać, że książka jest lepsza, niż się spodziewałam. Autorka opisuje dalsze losy Mii i Adama. Tym razem jest napisana z punktu widzenia Adama.
Jest to lekka i przyjemna książka. Polecam każdemu! :)


2. Film
A tu Was zaskoczę... W maju nie obejrzałam żadnego filmu w całości :) Pewnie dlatego, że na dworze jest coraz cieplej i nie chce się siedzieć w domu. Włączyłam od czasu do czasu telewizję, ale nie natrafiłam na nic ciekawego.


3. Kosmetyki
Mój największy kosmetyczny ulubieniec to olejek do włosów Pantene. Nakładam go na końcówki od 3 miesięcy i jestem pod wrażeniem. Przede wszystkim włosy się nie rozdwajają, są gładkie i lśniące. Kosztuje 19,99 w Rossmannie i jest dość wydajny, bo przez 3 miesiące zużyłam tylko połowę produktu.
Jednak pamiętajcie, że jeśli macie rozdwojone i zniszczone końcówki, nawet najlepszy olejek nie pomoże. Najpierw wybierzcie się do fryzjera i podetnijcie około 3 cm. Ja ostatnio ścinałam w marcu i zamierzam podcinać je systematycznie.




Następny ulubieniec to karotenowy balsam do opalania z Nivei.
Opala nam skórę na piękny, brązowy kolor i pozostawia ją nawilżoną. Używałam go już w tamtym roku i moja opalenizna dość długo nie schodziła, także duży plus.





4. Muzyka





23 komentarze:

  1. Uwielbiam książkę "Wróć, jeśli pamiętasz". Czytałam ją już jakiś czas temu i mega mi się podobała. I ten olejek też wydaje się fajny, muszę go sobie kupić :)
    seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabieram się właśnie za przeczytanie tej książki ^^ Bardzo fajni ulubieńcy! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej książki, jednak miałam taki zamiar. Film niestety obejrzałam, dlatego ciężko mi się zabrać za pierwszą część. Mam nadzieję, że w końcu się przełamie i przeczytam obie ^^
    A co do filmu to dobrze, że nie spędzałaś zbyt dużo czasu przy komputerze, trzeba korzystać ze świeżego powietrza i pięknej pogody:)
    A co do piosenek to Michał Szpak i Jennifer Lopez <333

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam książkę :) Ja filmów nie oglądam praktycznie wcale :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą książkę <3
    Przeczytałam cała w samolocie :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka Twoich ulubieńców łapie się i u mnie :D
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea, moja ulubiona marka :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Źle ze mną. Oprócz Szpaka nic innego nie kojarzę. ;) Ani kosmetyków, książki czy innej muzyki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wręcz nie znoszę książki "Wróć, jeśli pamiętasz"i nie rozumiem fenomenu tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podzielam Twoje zdanie jeśli chodzi o "wróć, jeśli pamiętasz" :) i koniecznie muszę wypróbować tego karotenowego olejku! Zapraszam do mnie http://viki-nikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie te piosenki są świetne :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*
    Mój blog
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy, uwielbiam wszystkie wymienione piosenki. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oprócz piosenek, nie znam nic z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię piosenkę Szpaka! Książki nie czytałam. Ekranizacja pierwszej części jakoś mnie nie zachęciła i nie umiem się zebrać nawet do przeczytania jej :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten nowy utwór od Jennifer Lopez, a piosenka Szpaka to miazga :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy mimo częstego podcinania bardzo szybko się rozdwajają, ale co do olejku to wypróbuję go chętnie :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. tez ostatnio słucham 'aint your mama' super ulubieńcy <3
    u mnie post z filmami! może znajdziesz coś dla siebie
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ta piosenka J.Lo. stała się moim nałogiem :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥