Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

7/07/2016

Ulubieńcy czerwca♥

Cześć kochani! Ostatnio znowu miałam mały kryzys z systematycznością, ale w końcu zawitały wakacje i zamierzam dodawać posty częściej! Dziś mam dla was Ulubieńców miesiąca. Lubię tę serię, dlatego pojawia się ona u mnie co miesiąc :D

1. Książka

Największy książkowy ulubieniec to ''Dziewczyny z Powstania'' Anny Herbich. Jest to zbiór 11 opowieści kobiet, które przeżyły powstanie warszawskie. Najbardziej wzruszyła mnie historia kobiety, która urodziła synka kilka godzin przed godziną 'W'. 


W ubiegłe wakacje czytałam książkę z tej serii ''Dziewczyny Wojenne'' i bardzo mi się spodobała. Dzięki niej polubiłam książki historyczne :)

2. Film

''Jak zostać królem''
Pani od polskiego puściła nam ten film na ostatnich lekcjach :)
Jest to biografia króla Jerzego VI nagrodzona czterema Oscarami. Piękny, wzruszający film.



''Pokój''
Ekranizacja powieści pod tym samym tytułem. Światowa premiera odbyła się we wrześniu ubiegłego roku, także film jest 'świeży'. Brie Larson otrzymała Oscara dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej. 

Pięcioletni Jack żyje w przekonaniu, że pokój, w którym mieszka z mamą jest całym światem, poza którym nic nie istnieje. 
Bardzo wzruszający dramat. Popłakałam się kilka razy. Jeden z moich ulubionych filmów, polecam!

3. Kosmetyki 

Balsam do ciała AA Glamour Shimmer 
Nigdy nie kupowałam nic z tej firmy, więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Szczerze mówiąc, nie liczyłam na jakieś specjalne działanie. Kupiłam go tylko dlatego, że ma on złote drobinki. W dodatku był w promocji, także postanowiłam, że go wypróbuję. 
Balsam dobrze nawilża, bardzo szybko się wchłania i przede wszystkim ma złote drobinki, co idealnie sprawdza się w lato :)





Krem do twarzy Ziaja
Ziaję pokochałam już rok temu. Zaczęło się od kakaowego mleczka do ciała, potem kokosowego kremu do rąk. Lubię produkty tej firmy ze względu na piękne zapachy, dobre działanie i przede wszystkim rozsądne ceny. 
Moja cera ostatnio stała się bardzo szorstka i sucha. Postanowiłam, że tym razem wypróbuję krem z Ziaji. Krem dobrze nawilża cerę, mamy do wyboru różnorodne zapachy i kosztuje nas to tylko 4 zł za 50 ml lub 7 zł za 100 ml. 




4. Muzyka







18 komentarzy:

  1. Zachęcił mnie film. Już zapisuję na swoją listę i będe oglądać. A pierwsza książka na prawde wydaje się ciekawa ale ja nie lubię czytać ;P

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki i filmów nie znam, tak jak muzyki oprócz Grzeszczak, ale średnio mi się podoba ta piosenka. Nie mój styl dlatego też muzyka nie skradła mi serca, ale za to filmy muszę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta książka podoba mi się :D chcę ją przeczytać:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię książki w których znajdziemy opowiadania wojenne . Mam ochotę przeczytać jakiś kryminał historyczny jakby ktoś coś polecał to niech da znać.Jeśli chodzi o piosenki to ostatnio mi również podoba się Tamta dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka jest świetna! Chyba sięgnę po nią drugi raz :D
    Obserwuje ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka jest świetna! Chyba sięgnę po nią drugi raz :D
    Obserwuje ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą piosenkę sylwii grzeszczak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przymierzam się do oglądnięcia "Jak zostać królem", bo słyszałam o nim bardzo pozytywne opinie. U oczywiście muszę to napisać: Kocham Birdy! Jej muzyka jest dla mnie inspiracją. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele z tych ulubieńców mnie również zachwycilo :) Między innymi piosenka Seleny Gomez, któą ciągle słucham <3

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele z tych ulubieńców mnie również zachwycilo :) Między innymi piosenka Seleny Gomez, któą ciągle słucham <3

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kooocham "Tamta dziewczyna". Dużo osób polecało mi film "Jak zostać królem", ale jakoś nigdy nie mogłam się zabrać za jego oglądanie.
    Jestem tu nowa. Obserwuję

    https://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłaś wybrać lepszych piosenek! <3
    blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tych filmów, ale słuchałam piosenki Seleny cały czas i nadal to robię! Nie mogę przestać jej słuchać <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym drugim filmie, jest na mojej liście do obejrzenia :) Też bardzo lubię piosenkę Sylwii Grzeszczak :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  15. Książkę na pewno przeczytam słyszałam świetne opinie na jej temat :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie zainteresował mnie film pt. Pokój, dlatego muszę go obejrzeć :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥