Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

7/21/2016

Czy wiek jest wyznacznikiem naszego sposobu bycia?

Heiii ♥

Dziś nieco refleksyjny post :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ostatnio słyszałam od pewnej osoby stwierdzenie: ''taki wiek- są młodzi i głupi''. Często ludzie właśnie tak określają młodzież. Bez kompletnego zastanowienia, wsadzają ludzi do jednego wora. Czy to właściwe stwierdzenie?

Przecież każdy jest inny. Wiek nie określa człowieka w żaden sposób. Każdy dojrzewa w innym wieku. Czasami niejedna 15 latka jest mądrzejsza od niektórych 20 latek.
Dlatego denerwuje mnie stwierdzenie ''są młodzi i głupi'' lub coś w tym stylu. Nie każdy jest tym stereotypowym młodym człowiekiem. Nie każdy jako nastolatek wpada w złe towarzystwo, zaczyna pić alkohol i palić papierosy. Nie każdy zaczyna mieć problemy w szkole i przeklinać. Jestem na to żywym dowodem. W gimnazjum nie było ze mną jakichś większych problemów. Przeżyłam te 3 lata normalnie i dość spokojnie, porównując siebie do innych osób. Może jeszcze nie ''zgłupiałam''? Może dopiero w liceum się zacznie? Nie wiem...




♥♥♥


snap: julandpi
ig: julandpi


21 komentarzy:

  1. Prawdziwe słowa :) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post... Dokładnie, też nieraz słyszałam takie stwierdzenie. :( A podobnie jak Ty, przeżyłam gimnazjum spokojnie, bez żadnych problemów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie tak. Ludzie od zawsze generalizowali pokolenia i kiedy nasze matki były młode też tak mówiono o ich pokoleniu. Taka kolej rzeczy. Z roku na rok zdobywając coraz więcej doświadczeń, stajemy się mądrzejsi.
    A jeśli chodzi o gimnazjum, to dopiero z perspektywy czasu zauważysz o co tak naprawdę chodzi ludziom, którzy twierdzą, że gimnazjum ogłupia.
    pozdrawiam ;3
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Ja teraz idę do gimnazjum i się przekonam jak to tam jest. Fajny post. Będę zaglądac częsciej, bo obserwuję :) Jeśli chcesz wejdź na mojego bloga KLIK i jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze napisane :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post :) świetne zdjecia wybrałaś

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz dużo racji :) Również uważam, że wiele młodszych osób jest po prostu mądrzejszych niż ci 'dojrzali' :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA! :) Więcej informacji na moim blogu: http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez jestes nominowana do LBA ♥ Moj blog gdzie znajdziesz wszystkie informacje KLIK Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo prawdy w tym poście :)


    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektórzy dojrzewają wcześnie, a niektórzy nigdy :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, że każdy inaczej dojrzewa i wiek nie ma tu nic do tego :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy zachowuje się inaczej - nie ma na to wpływu wiek, a sposób wychowania, charakter i życiowe doświadczenia.
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że każdy jest inny, dlatego nie powinno się oceniać wszystkich jedynie na podstawie wieku. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy jest inny i dojrzewa kiedy jest jego czas ;) W wolnej chwili zapraszam http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie to gimnazjum najbardziej ogłupia, więc jeśli nic ci się nie stało, to raczej w szkole średniej też nie będzie to miało miejsca. Choć wiadomo, że to zależy od konkretnego człowieka ;)
    I wiadomo, że nie powinno się oceniać ludzi na podstawie wieku, ale zawsze to jest jakiś punkt odniesienia :|

    OdpowiedzUsuń
  18. To takie prawdziwie, zgadzam się z Tobą. Jednak każdy jest inny więc to różnie bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello dear,
    great post!
    I'm following you,now it's your turn
    maya is back

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie mądrość życiowa to zupełnie coś innego niż mądrość książkowa, nie zależy od wieku czy takich głupot jak oceny w szkole. Ciekawy temat postu :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście mam 23- lata a nie czuje się na swój wiek jestem jeszcze dziecinna ;) także każdy dojrzewa inaczej ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥