Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

7/16/2016

,,Zapomniane'' Cat Patrick

Dziś post, jakich jest mało na moim blogu, a mianowicie recenzja książki. Nie jestem dobra w tego typu postach, dlatego proszę Was o wyrozumiałość:) Czytałam ją w tamtym roku, ale książka jest jedną z moich ulubionych, dlatego postanowiłam, że ją zrecenzuję. 

„Nic nie odciska się w pamięci mocniej niż to, co chciałoby się zapomnieć”

♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

London ma nietypowy problem. Nie pamięta przeszłości, ale widzi migawki przyszłości. Każdej nocy o 4.33 jej pamięć zanika. Nie wie, co wydarzyło się wczoraj, lecz wie co nastąpi jutro. Codziennie przed pójściem spać robi sobie notatki z całego dnia, a następnego ranka czyta je. Są one jej jedynym przetrwaniem. Pomocą służą również mama i Jamie - najlepsza przyjaciółka. London poznaje również Luke’a - nowego chłopaka w szkole, w którym z wzajemnością zakochuje się. Jednak nie widzi go w swojej przyszłości.

Nieoczekiwanie jej przyjaciółka, Jamie zrywa z nią przyjaźń, a mama ją okłamuje. London chce poznać swego ojca, którego istnienie ukrywa przed nią mama.

Od pewnego czasu Jamie ma pewną wizję, która nie daje jej spokoju. Przy okazji dowiaduje się pewnych rzeczy z dzieciństwa.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Pomysł autorki na fabułę okazał się ciekawy i dość oryginalny. Zdolności bohaterki zaskakują. Książka wywołała u mnie przede wszystkim ogromne współczucie. Z pewnością nikt nie chciałby mieć takiego problemu, jak główna bohaterka. Wyobraźcie sobie, że nie pamiętacie swojej pierwszej randki, pierwszego pocałunku, a o istnieniu swego chłopaka dowiadujecie się z notatek. Niefajnie... 
Jej historię czyta się przyjemnie. Autorka poruszyła wątek o miłości, przyjaźni, tajemnicach z przeszłości i przede wszystkim o problemie bohaterki. Myślę, że zaciekawi każdego. 

Do przeczytania zachęciła mnie niesamowita okładka, obok której nie da się przejść obojętnie.






snap/ig: julandpi


15 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej książki. ;) Po przeczytaniu Twojej recenzji chyba się skuszę. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale ląduje na mojej liście "chcę przeczytać" :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale może sięgnę po nią w wolnej chwili, pozdrawiam! :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację okładka wygląda świetnie! Strasznie mnie zaciekawiłaś tym opisem. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale może sięgnę po nią w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła książki wydaje się bardzo ciekawa!

    Pozdrawiam :)
    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie takie tematyki książek, o tej jeszcze nie slyszlam i po twojej recenzji bardzo chetnie przeczytam;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale fabuła mnie zaciekawiła :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tej książki. ;) Wydaje się być fajna :)
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zacznij i daj mi znać, a ja na pewno się odwdzięczę. Buziak! :)
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem, że tak nie powinno być, ale mnie już zachęca sama okładka :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam ale z chęcią przeczytam <3
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa fabuła, nietypowa :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa książka, nie powiem. A okładka jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka!
    Naprawdę świetny blog! :) Zapraszam również do mnie https://owstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej książce, podobno bardzo fajna. Cieszę się, że można przeczytać taką ciekawą recenzję ;-)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zainteresowana książką :) ładnie ją opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥