Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

2/26/2016

Le Petit Marseillais - mleczko do ciała ♥

To jeden z moich ulubionych produktów do nawilżania ciała. Czytałam niedawno recenzje tego mleczka i zdziwiły mnie niezbyt dobre opinie. Według mnie produkt jest godzien polecenia. Ja wybrałam akurat różowy. 

Zacznę od zapachu, który jest po prostu przepiękny! Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, ale możecie mi wierzyć na słowo, że jest cudowny. 
Konsystencja jest okej (taka jak przystało na mleczko,czyli nie za gęsta), szybko się wchłania. 
Co do nawilżenia, też jest dobre. Absolutnie wystarczające dla mojej skóry. 
Aplikacja jest łatwa, ponieważ mleczko ma pompkę. 

Co do ceny, wynosi ona około 15 zł. Dla niektórych dobra, dla innych za wysoka(w tym dla mnie). Ja, jak zwykle kupiłam na promocji :D Kosztowało mnie to tylko 10 złotych. 
Także polecam :)


15 komentarzy:

  1. Super recenzja :) Pierwszy raz słyszę o tym mleczku i chyba się na nie skuszę :D OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja. Nie używałam tego mleczka ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze tego mleczka, ale kosmetyki z firmy le petit marseillas mają najpiękniejszy zapach!!!
    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam, ale chyba wypróbuję ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się fajne.
    Aktulanie posiadam inny ale chętnie zobaczę w drogerii jak pachnie :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo go lubię, używam w wersji pomarańczowej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam i u mnie też się sprawdzał :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tą firme ! :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczą ma nazwę. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy ale ślicznie pachną z tego co wiem:) Pytałaś o wspólną obserwacje, ja juz obserwuje teraz czas na ciebie!:)
    kllaudus.blogspot.com

    ps przyjmuje propozycje typu obs za obs:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory stosowałam tylko żel pod prysznic z tej firmy. Niestety właśnie one mają dość wysokie ceny, ale często można znaleźć coś na promocji. Zapach mają cuuudowny, mój ulubiony to chyba biały. Będąc w sklepie następnym razem na pewno kupię i wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥