Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

5/15/2016

LBA TAG

Cześć kochani! ♥ 
Dziękuję bardzo Maggie Fashion Style za nominację do LBA TAG :))


1. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Mieć w przyszłości pracę, którą lubię i oczywiście założyć rodzinę.

2. Co czujesz, gdy piszesz post na blogu?
Czuję się szczęśliwa, że mam taką możliwość wyrazić swoje uczucia, poglądy, myśli i, że ktoś to później przeczyta i skomentuje. 


3. Czy jesteś zadowolona z blogowania?
Niedawno miałam mały kryzys... Nie chciało mi się pisać postów i wchodzić na inne blogi. Jednak kryzys minął i obecnie jestem mega zadowolona z blogowania.


4.Jak długo prowadzisz bloga?
Niedawno minęły 3 miesiące.

5.Czy w przyszłości będziesz jeszcze prowadzić bloga?
Oczywiście, że tak!


6. Czy współpracujesz z jakąś firmą?,Jeśli tak, to: czy jesteś zadowolona?
Jeszcze nie :)


7. Twoje zainteresowania..
Na pewno książki, muzyka, filmy i seriale ♥


8. Co poczułaś, gdy dowiedziałaś się o nominacji?
Byłam mega szczęśliwa, bo to moja pierwsza nominacja :)

9. Jaki kolor najbardziej Ci się podoba?
Czarny, szary i biały. 


10. Co robisz gdy jesteś zdenerwowana?Staram się pomyśleć o czymś miłym, słucham muzyki.


11.Ile czasu zajmuje Ci napisanie posta i pomysł na niego?
To zależy. Jak mam wenę to napiszę go nawet w 15 minut, a pomysły przychodzą zazwyczaj jak kładę się spać :) 



Ja nominuję ♥Słodyczowypotwór♥MademoiselleWeronika Chojnacka :) 

OTO PYTANIA : 

1.Kiedy i na czym ostatnio byłaś w kinie?
2.Snapchat czy instagram?
3.Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
4.Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
5.Od kiedy masz bloga?
6.Kto lub co jest twoją największą inspiracją?
7.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano do szkoły?
8.Poleć co najmniej 5 filmów.
9.Masz już plany na wakacje?
10.Często ściągasz na sprawdzianach?
11.Jaka piosenka ostatnio Ci wpadła w ucho?


ig: julandpi
snap: julandpi

ZAPRASZAM! ODWDZIĘCZAM SIĘ TYM SAMYM!♥

26 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;) Bardzo lubię takie tagi!
    Zapraszam do siebie ;D
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za docenienie i wyróżnienie, jednak nie jestem na dzień dzisiejszy w stanie przyjąć tej nominacji - natłok obowiązków i sprawy prywatne. W każdym razie jeszcze raz ogromnie dziękuję!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać LBA, bo można dowiedzieć się ciekawych rzeczy o blogerach. Świetny post :)

    Zapraszam --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi, lubie czytać sobie LBA :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że chyba każdego blogera w pewnym momencie dopada taki kryzys. Dobrze, że sobie z nim poradziłaś i nie zrezygnowałaś z pisania :)
    Trzymaj się ciepło, kochana <3
    Obserwuję <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! Również do ulubionych kolorków mogę zaliczyć czarny ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że zostałąś nominowana ;D

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja np piszę posty przez 2 godziny :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również niedawno miałam kryzys i trudno troche teraz mi się podnieść w blogowaniu, ale mam nadzieje, że to minie :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dojrzałe marzenie. Szanuje :p
    Trzymaj się ciepło, kochana. Obserwuję <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam posty w których można dużo się dowiedzieć o właścicielach bloga :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń
  12. great post

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  13. I wleciałaś mi na insta to obserwowanych!
    Super post!
    Czytając Twoje odpowiedzi mam wrażenie, że wiele nas łączy!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ! Podoba mi się ! Może zaobserwujemy ? :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarny, szary i biały - moje ulubione kolory <3

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Super odpowiedzi i pytania :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Zapraszam na konkurs u mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super odpowiedziane :)

    Moge prosić o poklikanie w linki w tym poscie? Będę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag! Super masz wygląd bloga :)

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne odpowiedzi:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo świetne odpowiedzi :D Mamy podobne plany na życie : wspaniała praca i rodzina :D Byleby tylko nie zapomnieć o byciu szczęśliwym !
    Pozdrawiam, Neatea xxx

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nominacji i świetnego tagu ;)
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com
    Zapraszam również na konkurs na fanpage'u.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam): seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥