Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

5/12/2016

Rossmann -49% - Co kupiłam?

Po długich oczekiwaniach wreszcie nadeszła ta cudowna chwila- promocje - 49% w Rossmannie! ♥ Fajnie, że są takie promocje, bo można dwa razy w roku kupić sobie coś 'droższego', czego nigdy nie kupiłybyśmy w normalnej cenie. Z racji tego, że jestem dość oszczędna, nie kupiłam za wiele, ale zaopatrzyłam się w coś, co na pewno mi się przyda. Teraz dopiero uświadomiłam sobie, że większość produktów, jakie kupiłam są z Rimmela :D

1. Podkład Rimmel Match Perfection - normalna cena - ok. 40 zł 
Mój ulubiony jak na razie podkład. Pierwszy raz kupiłam go na jesieni ubiegłego roku, też na promocji -49% :D
Krycie ma dość dobre, nie jest zbyt rzadki, konsystencją przypomina krem. Aplikacja jest łatwa, bo mamy pompkę.



2. Eyeliner Rimmel Glam'Eyes- cena ok. 30 zł
Dotychczas miałam eyelinery tylko z Wibo. Nie mówię, że są złe, ale z racji promocji, chciałam już zainwestować w lepszy. Pędzelek na pewno jest cieńszy oraz trwałość o wiele dłuższa. Eyelinery z Wibo nie nadają się na jakieś dłuższe wyjścia, bo po kilku godzinach kruszą się na powiece.



3. Szminka Rimmel Moisture Renew - ok. 30 zł
Kolor jest dość mocny, także nie używam tej pomadki na co dzień. Z trwałością nie jest tak źle.





4. Baby Lips - ok. 10 zł
To już mój trzeci balsam do ust tej firmy. Lubię je, dobrze nawilżają usta i nadają im delikatny, świeży kolor. A do tego są w przystępnej cenie :)


Co sądzicie o tych produktach? Co Wy kupiliście na promocji -49%?

snapchat: julandpi
instagram: julandpi
ZAPRASZAM!♥ ODWDZIĘCZAM SIĘ TYM SAMYM!♥

17 komentarzy:

  1. Dosłownie mam tą samą szminkę od rimmela, ale kupiłam już ją dosyć dawno. A podkład na tej wyprzedaży kupilam właśnie ten co ty :P

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczny ''Eyeliner Rimmel Glam'Eyes'', i jest świetny! :D
    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. baby lips najlepszeee ! http://cheekygirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupiłam baby lips!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zostałaś nominowana do LBA TAG!
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym podkładem mam tak jak ty ;p. Też kupiłam w listopadzie, sprawdził się więc kupiłam jeszcze jeden na zaś choć jest bardzo wydajny! Kupiłam też tusz, dwa róże, 2 pomadki i 3 szminki uhhh.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. podkład jak najbardziej się sprawdza! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy sobie kupiłaś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam podkład i korektor z Astora :*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy kupiłaś:) Ja kupiłam tylko lakiery na tej promocji

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat na tą promocje się nie wybrałam :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu, ale w ostateczności zdecydowałam się na coś innego :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kosmetyki kupiłaś :D


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z promocji kupiłam pomadkę z Manhattana i przy okazji długo wyczekiwaną Baby Lips Electro.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥