Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

2/15/2016

BABY LIPS ♥

Heii!

O balsamach do ust baby lips słyszał już chyba każdy. Ja pierwszy kupiłam w maju, a drugi pod koniec roku. Zastanawiam się, czemu tak długo zwlekałam nad kupnem pierwszej pomadki. Nie rozumiałam tego szału na baby lips. Kupiłam ten cudowny balsam do ust w Rossmannie, kiedy były promocje -49%, także zapłaciłam jakieś 5 zł.(!)

Jako pierwszą kupiłam różową- pink punch. Zapach ładny,lekko słodki. Jednak myślę, że ten kolor niezbyt do mnie pasował. Róż był delikatny, jednak po nałożeniu jakichś 3/4 warstw przechodził już w nieco sztuczny kolor.

Drugą pomadką jaką posiadam od tej firmy jest czerwona- cherry me. Zapach, jak sama nazwa mówi- wiśniowy. Jak dla mnie kolor lepszy, niż ten różowy.

Teraz planuję zakupić tę fioletową- peach kiss. Na ustach piękny kolor nude, a zapach brzoskwiniowy. Jednak chyba zaczekam na jakąś promocję, bo jednak szkoda mi wydać 10 zł na pomadkę.

Co myślicie o tych balsamach? Jaki jest wasz ulubiony? ;)




11 komentarzy:

  1. Mam 3 pomadki Baby Lips !
    Polecam ! Sa świetne !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że one nadają kolor :D
    Jak będzie na promocji to na pewno kupie jakąś :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pomarańczową i używam niemal na co dzien

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam żółtą baby lips, ale ustom nie nadaje ona koloru.
    Chyba najbardziej podoba mi się różowy i niebieski.
    Baby lips świetnie nawilżają! :D

    Pozdrawiam
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam fioletową pomadkę i jestem z niej zadowolona :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie używałam, ale mają fajne opinie, a w taką pogodę moje usta są strasznie popękane, dlatego też może się zdecyduję na zakup. Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze żadnej z nich nie miałam :) ale może kupię :)
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już dwie pomadki z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona! OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dwie Baby Lips... Niby fajne, jednak bardzo nie trwałe i słabo nawilżają ;x
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze słabą trwałością mogę się zgodzić. jednak traktuję Baby Lips jako balsam do ust, nie jako szminkę, więc nie mam zbyt wielkich wymagań co do koloru. Natomiast jeśli chodzi o nawilżenie, jest to już sprawa indywidualna. Niektóre z Nas potrzebują większego nawilżenia, a inne nie muszą nawet niczym nawilżać. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz♥