Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

2/17/2016

Mini haul - second-hand

Cześć:)
Przychodzę dziś do Was z nieco innym postem, niż dotychczas. Jest to mini haul z second-handu. Uważam, że warto robić tam zakupy. Czasem można wiele znaleźć za bardzo śmieszne ceny. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robione telefonem :/ Ale niedługo będę miała aparat, także jakość będzie duuużo lepsza :)))

1. Zwykłe czarne rurki, BIKBOK, XS, 14zł
Są mega dopasowane, ale mogłyby być trochę dłuższe. Jednak nie przeszkadza mi to za bardzo. Teraz i tak noszę botki, a w szkole conversy, także nie widać, że są za krótkie, A na wiosnę, np do balerinek, będzie można je podgiąć. Mają wysoki stan. 









































2. Bluzka w paski, GINATRICOT, XS (chociaż wygląda na M/L), 3zł
Zwyczajna bluzka na długi. Lubię taki minimalistyczny styl. Materiał jest bardzo milutki :)




































3. Czarna bluzka, KappAhl, 32/34, 3zł
Z tyłu ma guziczki, materiał również milutki :)















Co myślicie o zakupach w second-handach? Podobają Wam się moje zdobycze? 

16 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, śliczna koszulka w paski :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy i to jeszcze w takiej cenie!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy i to jeszcze w takiej cenie!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście jeszcze nie znalazłam fajnego sh u mnie w pobliżu ale jak tylko się jakiś napotka to na pewno będę tam częstym gościem, uważam, że to super sprawa i faktycznie czasem aż śmieszne ceny ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nic nie kupiłam w second handzie wiem, że czasem można trafić na coś fajnego, ale te baby rzucające się na ciuchy mnie przerażają
    Super rzeczy!
    Zapraszam do obserwacji:
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuszki ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ciuchy ! :d
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerne rurki i bluzka w paski są świetne, idealnie będą się razem komponować :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lumpeksy :D
    Można kupić tam wiele oryginalnych oraz niepowtarzalnych ciuchów :3 I mieć pewność że nikt nie będzie miał identycznej xD
    Może wspólna obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :)
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie i bluzka świetne :D
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię czarnych rzeczy :(
    Może wspólna obserwacja? :)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem lubie zajzec do duzych Wrocławskich secondhandow

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka jest świetna!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że w takim sklepie mozna znalezc wiele ciekawych fajnych rzeczy tylko trzeba tego szukać i trzeba lubic właśnie szukać.
    No i trzeba mieć troszkę więcej wyobraźni :)
    Osobiście uważam,że kupowanie w takich sklepach to nie żaden wstyd, choć wiele osób osób tak myśli.
    Fajny post, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje :) pozdrawiam :D!

    http://kasiulaaaa77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuchy, sama nieraz zaglądam do lumpeksów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥