Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

2/05/2016

Recenzja kremu do rąk Evree

Heej,

Zadbane dłonie to wizytówka każdej kobiety, powinnyśmy o nie dbać. Ja muszę przyznać, mam na tym punkcie bzika. Przychodzę dziś z recenzją kremu do rąk. 

Po używaniu kremu z Eveline, moje dłonie były suche jak wiór. Pomyślałam, że przetestuję krem Evree, który zobaczyłam na kanale Ewy z Red Lipstick Monster. Wybrałam ten różowy, odżywczy „TOTAL NUTRITION” do bardzo suchej i wrażliwej skóry. Z tego co wiem jest jeszcze nawilżający i regenerujący.

Krem bardzo dobrze nawilża dłonie oraz nadaje im jedwabistą gładkość. Szybko się wchłania oraz ma delikatny, piękny zapach. Jest bardzo wydajny, mam go już jakiś miesiąc i nadal jest ponad połowa produktu, pomimo, że używam go 2 razy dziennie. 
Zdecydowanie polecam ten krem. Kupiłam go w Rossmannie, ale jest również dostępny w Super-Pharmie, HEBE. 

Kosztuje ok 8 zł/100 ml. Nie jest to niska cena jak na krem do rąk, ale na pewno warto kupić, bo jak już wspomniałam jest wydajny i starczy na długo. 
Używaliście już produktów z firmy Evree? Co sądzicie o tej firmie? A może polecacie jakiś inny krem do rąk? Napiszcie w komentarzu :) 

5 komentarzy:

  1. Też mam problem z suchymi dłońmi, mam w domu mnóstwo kremów które chcę wykończyć ale kiedy już nic mi nie zostanie chętnie wypróbuję ten kremik ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie mam żadnego problemy z łońmi, ale jednak zawsze używam jakieś kremu, ale dlatego, że nie mam własnie suchej skóry nie wydaje dużo na kremy do rąk. :) :) :) Może wspólna obserwacja???
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥