Polecany post

FIRST

Witajcie kochani ♥ To mój pierwszy post, więc może się przedstawię. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Uwielbiam zakupy oraz książki. Ciuch...

2/11/2016

Masełko do ust Nivea ♥

Heii ♥ 

Moje usta ciągle były suche. Czymkolwiek bym ich nie nawilżała, zawsze były spierzchnięte. Tak było do czasu, gdy zaczęłam używać masła do ust z Nivei. Wybrałam kokosowy, bo uwielbiam ten zapach.  

Masło świetnie nawilża nasze usta. Ma przepiękny zapach. Używam go codziennie, mimo to, nie widać zbyt dużych śladów użytkowania. Wniosek: jest wydajny. 

Jedynym minusem może być to, że produkt ten ciężko się otwiera (zwłaszcza, gdy przedtem pokremujesz dłonie, co ja mam w zwyczaju) oraz trzeba nakładać palcami. 

Kupiłam go w Rossmannie (zazwyczaj właśnie tam robię zakupy) za 10.49 zł. Ma on 16,7g. Niewątpliwie produkt godzien polecenia. Jak już mi się znudzi wybiorę chyba jagodowy :) 


2 komentarze:

  1. No one są faktycznie dobre. Ale ja wolę wazelinkę do ust :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam malinowe i je uwielbiam! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥